8 1 26 15

Защо си задавам въпроса “Защо?”?! Защо се ядосвам, когато някой ми зададе този толкова безотговорен въпрос? Защо се нервирам на мненията на хора, които са в особено НЕзряла възраст, изразяващи мислите си сякаш са на предмъртния си одър?
why
Ще започна отзад напред!
Първо/трето/: Нервирам се от хората, които са на възраст, в която тепърва опознават живота, в пълния му смисъл. Започват да откриват, че не са център на вселената, а само на своята собствена такава. Те, мисля си аз, не бива да излизат със становища прилични на човек прехвърлил седемдесетте. Техните мисли не бива да се занимават със световените, глобални въпроси. Не, не трябва да бъдат толкова критични към живота, който все още не им е показал истинската си същност. И аз съм от влизам в това число. Все пак, възрастта ми е твърде крехка, за да правя решения, от които могат да пострадат всички около мен.
Второ/второ/: Когато ти задат въпроса “Защо?” е тръдно да отговориш директно, без да се замислиш. Как ще отговорите на въпроса “Защо, когато човек се събуди и стане от леглото, трябва да го оправи, а не го оставя така и за следващата вечер?” или пък “Защо да ям, като пак ще гладнея?”. Глупави върпоси, но трябва да си помислите преди да отговорите. Не обичам да ми задават въпроса “Защо?”, а самият аз правя точно това. Ето, в момента се питам защо е необходимо да се правиш на супер зрял човек. Човек изживял всичко в живота. Преживял е и радости и тъги, достатъчни му, за да егне в кофчега си и да заспи вечният си сън. Глуууууупости са това. На кой му се иска да умре на 15,16,17, 18 и т.н.? На никого!!!
Сега има една група “Емо”. Но не музикална или театрална група. Тя е от хора, които се решили, че вече не им се живее, защото просто са се изправили пред някаква трудност и не са успели да я прескочат. Ами умници, ВИНАГИ има път, по който можете да преодолеете всяка трудност. Но нее, вие сте решили, че да си срежеш вените е по-лесно. Ами ходете си чупете главите, прав ви път.
Трето/първо/: Защо си задавам въпроса “Защо?”?! Това е всеки въпрос, което едно дете си задава. От малки всички се питаме различни, всевъзможни неща. Например:”Защо ни слагат в някакъв “кошарка”?” и пр. Това е въпрос с твърде много отговори и затова остава без никакъв отговор. Любимото занимание на всяко дете е, за да няма мълчание, да задава въпроси. Защо това е така, защо това е иначе, а защоооо… И така докато не се измори или не намери друго занимание.
question mark
Да се държиш зряло е хубаво, да говориш смислено и интелигиентно – също. Но не прекалявайте, като се изказвате по теми, все още много субективно погледнати от ваша, НАША, гледна точка!

Tagged , , ,

3 thoughts on “8 1 26 15

  1. elvenarmy says:

    Бе бате… не знам как да ти кажа, без да те обида, затова направо почвам. Осъзнаваш ли, че ти също си сред хората, които си описал, ако мога да кажа даже че си един рог на изобилието в тази област на хора, които разсъждават над живота от прекалено рано, аз също съм така, но и мисля, че е правилно да започнеш от по-малък да мислиш тея неща. И в никакъв случай не си мисли, че аз си втълпявам, че ти говоря от професионална гледна точка, защото знаеш, че просто изказвам собственото си мнение. Какво друго да ти кажа, преценявай доколко си завършил едно нещо и дали трябва да показваш абсолютно всяка творба или само тези, които смяташ за много добри. Може да изглежда сега, че се правя на умен и т’ва онова, може и да те подразни тоя коментар и да решиш, че искам да ти се права на разбирач, както искаш мисли, защото не ми пука много много. Просто ти казвам собствените си грешки, които допускаш и ти!

  2. elvenarmy says:

    Отговори ми чрез коментар на следващият ми пост, когато го напиша, измисли го някак така, че да свържеш нещата

  3. euforic says:

    хмм струва ми се,че не бива да бъдеш толкова критичен.Не е правилно така да съдиш определена “група” хора или общност.{не говоря за емотата ами попринцип}Т.е. разбирам,че изразяваш някакво мнение,но в крайна сметка и ти си безкрайно “зрял” поне така се води струва ми се..незнам на какво се дължи тази промяна в мисленето,че не трябва много да му мислим и да се държим супер зряло,но..мисля че различните хора в различен момент откриват своята зрялост и да я открият е възможно дори на тази възраст зависейки от обстоятелствата,убежденията и т.н. Тъй че недей толкова много да разсъждаваш дали е необходимо или не да се държим и мислим като зрeли хора.Всеки по своемо вече е достигнал своето ниво на зрялост,при някои е превземка при други истинска зрялост,при трети има зрялост,но прикрита.А пък напълно възможно е и да има хора,които наистина са преживяли неща ноито са ги направили по зрели..така че…просто недей да критикуваш толкова много{и да пускаш разни такива-“Ами ходете си чупете главите, прав ви път.”}защото се превръща в гадна статия.{или изповед за това колко много те е издразнил някой приятел}Всъщност не съм сигурен какво точно искаш да пишеш,но съм съгласен с предишния,че трябва да преценяваш и да пускаш само тези неща,които наистина си струват.Вероятно много ще те издразни,но просто исках да кажа какво мисля аз!{определено не го приемай като критика ами просто като мнение}

Leave a Reply

