За Jazz-а и Колектива, а може би обратното…

Колективът. Работа за няколко човека. Хора, обединени от обща идея, мисли, убеждения. Те правят нещата – всякакви неща, от всякакъв характер – за общото благо. Работата в такъв колектив е трудна задача. Трябва да си търпелив, креативен, компромисен, далновиден. Разбира се, не може да се очаква от един човек да притежава всички тези, а и други такива качества. Затова е колективът, всеки да допълва всекиго, превръщайки целите и мечтите си в реалност.
В момента наблюдавам трима добри музиканти. Те, както и сами можете да предположите, не са на едно равнище. Това ще бъде явление от световно значим характер. Явление, което е практически почти невъзможно. У всеки от тях има нещо, в което е уникален, а това моментално променя позициите му спрямо останалите двама. Тези трима индивидуалисти имат една основна цел – забавление. От това забавление преспокойно могат да бъдат изкарвани пари, а аз съм сигурен, че Триото знае това. Но не парите са техния двигател.
Любовта. Любовта е ядрото на тяхната планета. Ядрото, което гори и поддържа живота на тази планета. Този живот си има име и то е: Jazz.JAZZ_by_aspius
Моето мнение по въпроса „Jazz”. Ами, аз нямам такова. Невежа съм. Jazz-а ми звучи… приемливо. Някои джаз творби са хубави, харесват ми и то много. Но други… е, не мога да си кривя душата – не ми харесват, дори да ги понасям не мога.
Моето „Трио под наблюдение” е олицетворение на Jazz-овата любов. Кой, кога, как, защо и какво го е подтикнало към откриването на тази привързаност не е от такова значение. Те са я имали в себе си, а сега вече я прилагат и на практика. Сега важното е едно: те са открили своето призвание, а именно Jazz-а.
Всички думи, казани дотук, могат да бъдат изказани само с една-единствена – Jazz.

Tagged , , , , ,

Leave a Reply

