Идиотии в 3:07am

shit-happensТръгвам забързан от вкъщи под небето дето сега се смръщи.
Мисля си за слънце и веселие, обаче как да си щастлив с такова търтейско безделие.
Застанах на кръстовището и зачаках. Светофара светна червено, после за мъничко зелено и се запитах, „А къде е нашето милчко жълтичко проклето”. И изведнж жълтата светлина извести, че появява се конвой от звезди. И стоейки аз на кръстовището чаках, чаках, чаках, за малко не се нааках. Обърсах си сопола и си набътах кърпичката в джоба. Пустият му светофар обаче нещеше да ме пусне да пресека, бе братче.
Тръгнах да пресичам аз неправилно, но катаджията се изправи пред мен с внушителен, черен… тен. И пресякох напреки правилата, че ми писна да си стискам в гъза лайната. Изсрах се като пич, в кожения салон на един Москвич.
На светофара застанах, пак да чакам…
Защо ми трябваше да акам?

Tagged , , , , ,

One thought on “Идиотии в 3:07am

  1. Sim says:

    Eeee Sashkoo mnogo e xubavo tova 🙂
    Smqx se ot surce 😀 bravo bravo produljavai da pishesh ❤

Leave a Reply

