Нещо, което има значение!!!

funny-pictures-friendship-knows-no-colorsДа си приятел е много трудно! Като казвам “приятел”, имам предвид истинското значение на думата, а не някаква нейна вариация. При-я-тел, п-р-и-я-т-е-л!!! Приятелят, истинският приятел е покровител. Той не позволява – ако може да се използва тази метафора – дъждът да вали над теб, да рониш сълзи безутешно, да се чувстваш изоставен и отритнат. Той трябва да е до теб, когато всички са против теб.friendship_quote_graphic_c2
Приятелство съществува между всички, независимо дали са от един пол или не. В голяма степен приятелството между мъж и жена в по-късен етап се превръща в някаква изменена връзка. Как точно изменена?! Преценете сами. Това не е моят ресор. Аз приятели имам много, но четирима или петима са ми по-близки, а пък от тях един или двама допускам напълно до себе си. Не си мислете, че аз съм център на внимание във всяка ситуация. Не, не харесвам това, обичам повече самотната си тишина. Може да ме помислите за Emo kid, но не съм такъв. Аз съм сложна комбинация от всички стилове съществуващи по света. Не ме мислете за герой, но трябва ли да се помогне на приятел аз се притичам на помощ. Звуча сякаш съм Майка Тереза, но в много отношения – в тези които мога – помагам на своите приятели. Аз ги смятам за такива, а дали те наистина СА моя упора ще разбера впоследствие…
Аз мисля така: Винаги помагай и не чакай нищо в замяна. Не човекът или животното, на което си помогнал ще го оцени, а Онзи който отвисоко ни следи.

Tagged , , , , , , ,

One thought on “Нещо, което има значение!!!

  1. pisnamiii says:

    абе прекалената доброта до нищо добро няма да те доведе, освен да ти се качат на главата. 🙂 помагай, ама само на тези, които заслужават!

Leave a Reply

