Соц-рими без някакъв конкретен смисъл

F20 -Sf,9_09_1969 w
НЕ СЕ ОТЪЖДЕСТВЯВАЙТЕ С ГЕРОИТЕ НА ТОВА СТИХОТВОРЕНИЕ

Деградацията, тя е плод на демокрацията. Нещо лошо и забранено, ни подтиква към него разярено. “Елате тук веднага и дайте своята сила, власт и мощ на своя нов, хубав, бляскав вожд.”, казва то, а ние в миг внезапен се събуждаме от сън дълбок и потъваме в друг, тъмен като в рог.
Ние малките незначителни хора, сме като някакви смръдливи лайна в обора. Мразим всеки с много власт, “че защо я нямам аз”, казва си всеки от нас.
“Хей, келеша там, я се разкарай от моя ван, че ще дойда да ти го навра в най-мрачните дълбини на гъза!”, каза ми някой страшен и зъл, с дебел врат и лице като на Ам-гъл.
Омръзна ми от всичко на тоя мръсен свят. Не искам вече измислени приятелства и дружби, макар да знам, че са ми нужни.
Кой, когато и където иска, нека ме изрита, аз просто ще му се усмихна, ще го потупам по гърба и ще му кажа: “Браво момко, давай все така.”

Tagged , , , , ,

Leave a Reply

