Дразнимост

Дразнимости

Дразня се на много неща. На твърде голямата наивност на някои, на манията за тарторство на други, на всякакви пресилени, неистински емоции и настроения. Може проблема да е в мен. Когато някой се обърне против мен, спокойствието, до някаква степен, ме спасява да не полудея, но не напълно.

Лицемерие. То е в съзнанието на всеки зрял, здрамислещ човек. Човек с трудности и неволи, с радости и весели моменти. Лицемерието е тази част в хората, която разваля приятелства, която те прави враг на всеки, чиито чувства си накърнил. Благодарение на лицемерието в умът на даден човек се зараждат толкова много негативни мисли. С тази проява на двуличие може да се “прогори” рана, но не на повърхността, а далеч по надълбоко. Да се прогори душевна рана. Такава болка от никой и никога не ще бъде изпитана, ако раната бъде просто една телесна повреда. В една детска приказка мисля, че се казваше, че “лоша рана заздравява, но лоша дума не се забравя”, или нещо подобно. И наистина е така.

Но все пак, защо съм започнал да обяснявам нещо, което не може да бъде обяснено с думи. Човек трябва сам да се “ужили”, за да повярва на думите ми.

Tagged , , , , , , ,

Leave a Reply

