Откровения…

Трябва ли да си гаден, за да си обичан? Да игнорираш, правейки се на недостъпен, да пренебрегваш околните, да манипулираш, да злословиш, за да си интересен?! На неориентираните, може би, това се харесва. Незнаещи какво искат те се хващат за всяка подадена им ръка. Но дали тази ръка е приятелска ?!Oткровения...
Знаете ли какво ненавиждам?
Ненавиждам това да бъда манипулиран, да смятат за мен, че съм едно малко момченце, готово да се хване на всяка въдица. Да бъда унижаван, за да може някой друг да изпъкне или пък този някой да е унижен, за да изпъкна аз. Ненавиждам тези неща.
За съжаление за повечето ми, така наречени, приятели аз съм просто “Drama Boy”, което обича да се “вкарва във филми”. Наистина, може би съм такъв. Може би съм по-чувствителен от други, по-остър с някои, но съм такъв. И когато някое момиче реши, че аз съм гъзолизец, веднага започва да дрънка простотии от сорта на “Харесвам те!” и си мисли, че аз, малкия, незнаещ нищо Сашко, ще тръгна подире й като покорно кученце след своя господар. Но покажа ли им какъв съм всъщност, че имам мнение, че имама акъл в главата, че отстоявам позициите си, те мигновено се отдръпват и казват: “Нека останем приятели, ако на теб това няма да ти пречи.” И още куп такива недоразумения, заради които душевно се измъчвам и дълбоко в себе си плача, макар да не го показвам наяве…

Tagged , , , , , , ,

4 thoughts on “Откровения…

  1. диана says:

    Има правила в играта наречена живот.1/Направи така,че другите да се интересуват от твоето мнение,а не ти от тяхното.2/Подбирай партньорите си-да са такива,които не вадят скрити карти от ръкавите си,а играят открито и честно.3/Ако приятел те подведе в играта прости му,но не забравяй.4/В
    относителен свят живеем,затова манипулация винаги ще има,стига да не е
    достатъчно натрапчива,че да бъде забелязана.5/Не зная дали си малко момченце,но от написаното разбирам,че оше много има да учиш за голямата игра.6/Тя не търпи изпущане на нерви и острота,а се нуждае от много разум,
    такт и добре обмислени ходове.Колкото до противния пол внимавай много,
    защото просто Далила макар и слаба винаги може да победи с хитрост Голиат.И после за момичета-бройки ли говориш или за едно ,или най-много две ,към които се е стремила душата ти.Не се измъчвай и не плачи а се стегни и порастни.и накрая 7/Не гледай прекалено сериозно на играта,защото тя всъщност е само една игра.

    • Alexander Stoyanov says:

      Благодаря ти много Диана. Наистина още има много какво да науча за играта наречена Любов. Става въпрос за две момичета, само две. А и да, още съм много млад, но се старая да уча бързо:). На 16, сложна възраст нали? 🙂 И още веднъж, много ти благодаря, че наистина си написала този Отговор, защото за мен това е наистина важно и най-вече, поучително.

  2. Dumbledore says:

    Не треа толкова много да се замисляш в тея неща, бе, Сашо, още сме млади, мн добре знаеш на мене например колко не ми пука от нищо и затова нямам причина да се ядосвам, както ти например. Виж другите около тебе и ‘нги е*и макята, ако не ти изнасят, кво си тормозиш главата с тия работи?!!!

  3. Общувай с открити хора, аз имам същия “проблем”. Няма значение на колко си години, ако сам не намериш пътя, няма кой да ти го покаже и това се учи с опита. Когато бях на твоите години се чувствах по същия начин, сега – 7 години по-късно пак съм същата, но започвам да се усещам. Диана е много права, аз мога само да добавя, че за да бъдат щастливи хората като нас, е нужно да намерят партньор със сходна душевност, който няма да избяга и няма да се присмее, когато види това, което сме ние всъщност и няма да използва този толкова омразен за мен израз ” вкарваш се във филми”. Ужас , ужас – ако за тях всичките чувства са само във филмите – жалко, но за тях, не за нас. Харесвам много един цитат от песен на Остава: ” Ще дойдеш ли с мен? Ще докоснеш ли с мен лудостта?”
    Това е самата истина, а играта е неизбежна, за съжаление сме устроени така, че да ни е интересно да играем… да се надлъгваме, но ако не беше така, ти нямаше да пишеш толкова красиви стихове..импресии, по-добре осъзнай колко ценен човек си ти, имай самочувствие, достойнство, висока самооценка, защото надали има много от твоите връсници, които на 16-17 години са надарени с такова слово, а и явно ще се развиеш в тази посока и ще бъде правилно. Черпи вдъхновение от това, което ти се случва, не спирай да пишеши не спирай да чувстваш.

Leave a Reply

