21.06.2009

Днес, както всички знаем е 21.06.2009г. Деня, в който започва астрономическото лятото. И как, мислите започна то ? Със проливен дъжд, който успя да развали всичките ми планове за деня.

Събудих се със слънце, а се оказа, че в 13.14h е станало по-тъмно отколкото в 1.14. И както се бях нагласил за една разходка из Южния парк, така си легнах и ОТНОВО заспах. Нали знаете, от сън спомен няма. Ама моят сън си беше доста запомнящ се.

Сънувах, как ме обливат слънчевите лъчи…, но за съжаление… ОТНОВО се събудих. Майка ми, пак недоволна ми звънна на GSM- a и ми каза “Не ме интересува какво правиш, но искам веднага да се замъкнеш до контрабаса и да свириш, защото утре имаш изпит.” И аз с мъка, не се обърнах на другата страна, за да продължа толкова сладкя си сън, ами станах и бавно и с мъничко нежелание се подчиних на желанието на майка ми. Не съжалявам, че го направих. Много ми беше трудно, ама се съсредоточих и направих това, което трябваше.

Междувременно дъжда беше спрял, а облаците бяха тръгнали към следващата си задача. Излязох и поех огромна глътка от леко спарения въздух. Имах нужда да го направя. Сякаш някакво животно много дълбоко заспало, чакаше тази доза кислород, за да се пробуди.

Когато се прибрах беше тихо. Майка ми и баща ми отидоха в провинцията, взеха и кучето заедно с тях. Брат ми, пък отиде при своята възлюбена, като по този начин аз останах сам. Не се оплаквам, даже напротив, успях да си отпочина от цялата шумотевица вкъщи. Защото пет души + куче е прекалено, дори за млад човек, като мен.

Е, така е. Утре всичко ще си е същото. Всички ще се приберат и ще вдигнат олелия до небето, заради моят изпит. Но пък защо не?

Leave a Reply

