Сам

Alone_by_Hidden_target

Сам съм. Заобиколен от мрак, в неизвестното се рея. За миг проблесна светлина, но изчезна тъй внезапно, както се и появи.

Сам съм. Не знам какво трябва да направя. Не знам какво трябва да направя, за да бъдеш отново ти до мен. Да открия слънцето в косите ти, топлината на изваяните ти страни.

Сам съм. И така ще остана, защото твоята следа в моето сърце е незаличима. Ти ще бъдеш с мен завинаги.

Сам съм. Не се страхувам. Неизвестното, което ме заобикаля сега може да ми помогне да те забравя. Надявам се да е така.

Сам съм. Вървя напред с високо вдигната глава…

Leave a Reply

