Защо ?!

why-use-cod-liver-oil

Защо, когато кажеш че си на 16, всеки очаква от теб да си по-сериозен? Може би, защото цифрата е по-голяма или пък, може би просто създаваш такова впечатление. Незнам. Пък и да си призная не ми се ще да разбирам. Сега съм на 16, утре на 17, а вдругиден на 18, 19, 20 и все повче хора ще разчитат на мен. Хора, за които аз ще трябва да съм отговорен или пък обратното. Във всеки случай, когато кажеш, че си на 50, хората изпитват по-голям респект към теб/естествено, ако изглеждаш подобаващо/.

Възрастните са безгрешни… Всъщност НЕ! Възрастните са безгрешни до толкова, до колкото не искат да признаят грешките, които допускат. Това го казвам от погледа на шестнайсет годишен тийнейджър, който /според всички по-възрастни, които ме заобикалят/ незнае какво иска. Аз мисля, че знам какво искам. Искам да живея, така както трябва. Да уча, но и да се забавлявам. Да съм оптимист, но когато трябва да съм здраво стъпил на земята реалист. И още много неща от този тип. За съжаление обаче, не се получава така, както искам. Винаги работата ми идва „в повече” или пък не ми се ще да „слизам на земята”. Затова майка ми ми се кара, макар и вече да съм с две глави по-висок от нея. Аз обичам майка ми. И баща ми го обичам. Имам двама братя, които също много обичам, а плюс тях двамата обичам и техните половинки. Разбира се любовта която изпитвам към всекиго е различна. Но не ми се говори за това сега…

Нека се оставим на неизвестното, защото То е единственото сигурно нещо на този свят…

Leave a Reply

