До вчера

LikeaFairyTale

До вчера бях като птица в клетка, която се бори с металните решетки, за да излезе. Но дойде ти, моята любов. Отключи ми мъничката вратичка към света навън. И сърцето ми лудешки започна да препуска. Не ме интересуваше света, в който ме допусна. Интересуваше ме ти, моето най-голямо богатство.

Преди да срещна теб мислех, че никога няма да се влюбя, но всичко се случи внезапно. Винаги съм смятал за навъзможно да се случи на мен. Но ето, че стана.

Днес имам чувството, че винаги съм те познавал. Вече сме едно неразривно цяло. Обичам те. В мига, в който притворя очи, виждам теб. Усещам твоята нежна ласка и приятния ти аромат.

Обичам те. Ти си моята утрин, залез и зора. Моята малка прекрасна фея…

Leave a Reply

